onsdag den 11. juni 2014

Bondens Marked, det er der vi mødes i Weekenden..




Det ville være så hyggeligt, at se jer alle til Bondens Marked, på Brandbygegaard i Alrød. Alrød er langt ude på landet. Imellem Horsens og Odder sådan ca. og der omkring.

DSC_83370001


Jeg har været der en gang før som deltager i en  maddag, det var enormt hyggeligt. Dog et stykke at kører vil du nok mene, men jeg har i tidens løb tilbagelagt mange km, for at få mere indsigt eller blot opleve, undervise eller sælge kurve, i sammenhænge hvor det er rart at være.




Nu er det så igen blevet en af disse weekender, hvor jeg har meget lyst til at drage af huse. Den gamle Land Rover bliver pakket med kurve, så der bliver mulighed for at erhverve sig en dejlig gedigen kurv, til at bærer sine mange skønne sager hjem i.

 Jeg er sikker på, at det bliver både givende og hyggeligt. Måske jeg også kommer til at spise for meget, af god mad og ikke mindst kager. Hvis ikke jeg tager helt fejl, vil Lone være i fuld sving i køkkenet i gang med kagebagningen.

DSC_35030001

Husets vine skal smages, så min mand Kim og jeg overnatter i vores telt, Så gør det ikke noget, hvis vi drikker mere en et glas. Det kan vi godt finde på.

Jeg håber vi ses, det kunne være lidt sjovt at hilse på jer, som læser med her.

Programmet for dagen kan du se lige her

3 kommentarer:

  1. Det lyder helt fantastisk. Desværre er vi optaget på andre fronter. Kan i have en rigtig dejlig tur.

    SvarSlet
  2. Tak, tak Bente. Jeg er sikker på det bliver hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er den flot den kurv. Vi må helt sikkert prøve at få lagt vores besøg i Danmark næste år, når der igen er marked på Brandbygegaard, det kunne jo være, der var en kurv, der skulle med hjem.

    Helle

    SvarSlet