mandag den 3. april 2017

Der er fuld gang i det hele.


Der er vel ikke så meget at sige. Vi har nok alle opdaget det. For mig er det forår, når Hestehoven skyder sin smukke røde blomst op af jorden. Nu tager det virkelig fart derude.  Der er fuld gang i fugle af alle arter lige uden for vinduet. De starter forholdsvis tidligt om morgenen nu, så jeg vækkes tidligt. Det er en vidunderlig tid. Jeg elsker den tidlige forårssol, den må jeg ud og nyde. Når først vi når hen på sommeren og temperaturen stiger til 25 grader eller mere, så holder jeg mig inden døre.
Jeg håber at i alle  har mulighed for, at komme ud i lyset.

1 kommentar:

  1. Hvor dejligt at der endelig er lidt forår i luften (håber ikke at I havde sne i påsken). Foråret i Danmark er så smukt. Spændende med jeres tur til Sverige. Tænk jeg har aldrig været i Sverige!!!!!!! En god torsdag til dig!

    SvarSlet