fredag den 28. september 2018

Endnu en dejlig sensommer dag.

  


,

Sommeren har som bekendt været helt ekstraordinær, måske lidt skræmmende, men fantastisk. Selv sætter jeg faktisk mest pris på indiansummer eller sensommer, det er det sidste, lige før mørket trækker sammen om os. Så er det de korte dage der sætter ind.  Ikke at vi går i hi, ikke rigtigt, vi er programmeret til at holde skruen i vandet i det samme tempo uanset dagens “ lyslængde” 

Jeg føler mig meget priviligeret, da jeg er gået på folkepension, det giver mulighed for at sætte tempoet lidt ned hvis energien ikke helt er på sit højeste, tro mig det er den ikke altid.
Dagen byder på besøg af søn, svigerdatter og deres to piger, det glæder jeg mig meget til. Det er dejligt med det liv det giver i huset, at iagttage børnenes verden, se hvor de er i deres udvikling, det er interessant, der sker jo noget hele tiden både når man er 4 år og når man er 5 måneder. Til gengæld tror jeg ikke at Kalea på 4 år tænker så meget over, at der nok også er sket forandringer med farmor og bedste Kim, vi er sikkert i hendes øjne bare gamle og kan det vi hele tiden har kunnet. Helt sådan er det nu ikke, livet sætter sig jo som hos alle andre, det er helt ok vi klarer os selv i mange år endnu, satser jeg på.

Gid dagen må fortsætte med smukt vej og god energi til jer alle

4 kommentarer:

  1. Ja, vi får håpe på mange dager med fint vær nå utover høsten. Så koselig med besøk av barnebarna:-) God helg! Hilsen fra Marianne

    SvarSlet
  2. Tak Marianne, ja det er en berigelse med børnebørn og det er også fint når de så rejser igen, så er jeg som regel træt.

    SvarSlet
  3. Så dejligt, at I har besøg af søn, svigerdatter, Kalea og den lille ny. Mon hun kom til at hedde Kirse, som Bianca skrev for nylig?

    SvarSlet
  4. Mon ikke Gitte, hun plejer at rende af med sejren , hvad navne angår. de er lige kørt, så bliver der godt nok stille. Helt fint, jeg besøger dem i Kbh. om fjorten dage, så det er ok. god søndag

    SvarSlet