torsdag den 27. september 2018

Flittige hænder.



 Så er der et par indkøbskurve klar til salg.

 Foderhuset var en bestilling fra i sidste uge. det er ved at være tiden for fodring af fugle igen.

En håndtaske med de blåeste hanke i byen, den kan man da få øje på.

Pilen jeg har liggende skal flettes op nu, det tørrer for hurtigt i blæsevejret, trods overdækning med presenning og de lavere temperaturer. Det er helt fint, jeg hører lydbøger samtidig med fletteriet , det er så hyggeligt og jeg får så hørt noget af det, som jeg ikke altid kan nå at læse.

ha' en dejlig da'

2 kommentarer:

  1. Skønt at se lidt flet :-) hvor er det nogle flotte kurve, der er ingen slinger i valsen der.
    Ja opblødt pil kan godt være lidt af et pres, det skulle jo nødigt gå til spilde.. men jeg fylder som regel i fryseren.

    SvarSlet
  2. Ja fryseren er jo ikke til at undvære, vi har en til det samme, mmeeennn lige nu er der kamp om pladsen, da pilen må dele fryser med æbelmosten.

    SvarSlet